سوئیچ صنعتی moxa

اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۹

شرکت Moxa  امروزه یکی از سه تولید کننده برتر جهان در زمینه  راه حل های شبکه برای اتوماسیون صنعتی می باشد، که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است .در شرکت Moxa  ۶۲۰ کارمند در کشورهای تایوان، چین ، ایالات متحده و آلمان و فرانسه و .. مستخدم دارد که این امر سبب شده است تا انعطاف پذیری خوبی نسب به بازار ها مختلف را تضمین و تامین نماید .

اهداف این شرکت به طور پیوسته رو به جلو و بروز می باشد که که باعث شده تا نوآوری در محصولات سویچ صنعتی moxa  را به بالاترین سطح  ممکن فراهم ارتقا بخشد.

۲۲ سال تجربه در تحقیق و توسعه و تولید ، شایستگی فنی سوئیچ صنعتی موکسا را ​​اثبات كرده است.

مشتریان سوئیچ صنعتی moxa

محصولات سوئیچ صنعتی moxa  از طریق شبکه گسترده توزیع کنندگان اختصاصی به فروش می رسد. مشتریان سوئیچ صنعتی موکسا (سوئیچ صنعتی موگزا )از صنایع مختلف مانند نیرو ، حمل و نقل ، ماشین آلات ، اتوماسیون ساختمان و کارخانه ، دریایی ، POS⁄ATM و غیره ، می باشد و نه تنها از محصولات با کیفیت بالا و قابل اعتماد بلکه از تعهد جدی شرکت Moxa به تمرکز مشتری بهره مند می شوند.

Moxa طیف گسترده ای از سوئیچ های اترنت صنعتی(سوئیچ صنعتی moxa) را ارائه می دهد که از قابلیت اطمینان درجه صنعتی ، افزونگی شبکه ، تقویت امنیت ، مدیریت آسان و نسبت های رقابتی قیمت به عملکرد برخوردار هستند.

نمونه کارها ی سوئیچ صنعتی مگسا شامل :

سوئیچ های بدون کنترل( Unmanaged Switches)

سوئیچ صنعتی moxa

Moxa مجموعه بزرگی از سوئیچ‌های unmanaged صنعتی دارد که به طور خاص برای زیرساخت اترنت صنعتی طراحی شده‌اند. سوئیچ‌های اترنت unmanaged که زیر مجموعه سوئیچ صنعتی moxa می باشد، استانداردهای سختگیرانه‌ای را که برای قابلیت اطمینان عملیاتی در محیط‌های سخت مورد نیاز است، پشتیبانی می‌کنند.Moxa مجموعه بزرگی از سوئیچ‌های unmanaged صنعتی دارد که به طور خاص برای زیرساخت اترنت صنعتی طراحی شده‌اند. سوئیچ‌های اترنت unmanaged استانداردهای سختگیرانه‌ای را که برای قابلیت اطمینان عملیاتی در محیط‌های سخت مورد نیاز است، پشتیبانی می‌کنند.

سوئیچ های هوشمند لایه ۲(Layer 2 Smart Switches )

سوئیچ صنعتی موگزا

سوئیچ های هوشمند Moxa  ( سوئیچ صنعتی موکسا )کارهای ساده روزانه را با پیکربندی آسان ، نصب سریع و نظارت بر زمینه سایت ساده می کند. سوئیچ های هوشمند Moxa’s Layer 2 طراحی شده برای اتصالات آسان ، مانیتورینگ SCADA / HMI و قابلیت کنترل بیشتر ، از چندین پروتکل صنعتی مانند PROFINET ، Modbus و EtherNet / IP پشتیبانی می کند و همچنین از چندین روش نصب پشتیبانی می کند.

سوئیچ های مدیریت شده لایه ۲(Layer 2 Managed Switches)

سوئیچ صنعتی مگسا

سوئیچ های مدیریت شده Moxa’s Layer 2 از قابلیت اطمینان در سطح صنعتی ، افزونگی شبکه و ویژگی های امنیتی مبتنی بر استاندارد IEC 62443 برخوردار هستند. ما محصولات خاص و سفت و سخت را با گواهینامه های متعدد صنعت ، مانند بخش هایی از استاندارد EN 50155 برای برنامه های ریلی ، IEC 61850-3 برای سیستمهای اتوماسیون نیرو و NEMA TS2 برای سیستمهای حمل و نقل هوشمند ارائه می دهیم.

PoE Switches

PoE Switches

سوئیچ های مدیریت شده Moxa’s Layer 2 از قابلیت اطمینان در سطح صنعتی ، افزونگی شبکه و ویژگی های امنیتی مبتنی بر استاندارد IEC 62443 برخوردار هستند. ما محصولات خاص و سفت و سخت را با گواهینامه های متعدد صنعت ، مانند بخش هایی از استاندارد EN 50155 برای برنامه های ریلی ، IEC 61850-3 برای سیستمهای اتوماسیون نیرو و NEMA TS2 برای سیستمهای حمل و نقل هوشمند ارائه می دهیم.

سوئیچ های Rackmount

Rackmount Switches

سوئیچ های rackmount صنعتی Moxa ( سوئیچ صنعتی موکسا ) قابلیت انعطاف پذیری مدولار را با قابلیت مسیریابی و سوئیچینگ ۲۴ الی ۵۲ پورت ، ویژگی های امنیتی مبتنی بر استاندارد IEC 62443 و افزایشی ترافیکی چند مرحله ای سریع در سطح میلی ثانیه ، برای تقویت زیرساخت های IIoT مانند شهر ، حمل و نقل ، ساخت و نظارت سوئیچ های rackmount صنعتی Moxa قابلیت انعطاف پذیری مدولار را با قابلیت مسیریابی و سوئیچینگ ۲۴ الی ۵۲ پورت ، ویژگی های امنیتی مبتنی بر استاندارد IEC 62443 و افزایشی ترافیکی چند مرحله ای سریع در سطح میلی ثانیه ، برای تقویت زیرساخت های IIoT مانند شهر ، حمل و نقل ، ساخت و نظارت را فراهم می آورد.

ماژول های جاسازی شده اترنت (Ethernet Embedded Modules)

Ethernet Embedded Modules

ماژول های تعبیه شده اترنت ما برای تولید کنندگان دستگاه هایی طراحی شده اند که می خواهند عملکرد و قابلیت اطمینان راه حل های خود را ارتقا بخشند و می خواهند آنها را برای استفاده در برنامه هایی با شرایط سخت آماده سازند.

دیدگاهتان را بنویسید